2016年5月29日 星期日

(145)您知道从鬼门关逃出生天的那一刻是什么滋味吗 ? Do you know what's the feeling that escape from a door of hell ?

您知道从鬼门关逃出生天的那一刻是什么滋味吗 ?
Do you know what's the feeling that escape from a door of hell ?

几年前,我就是曾经有过这么的一场经历 !
Few years ago, I just have had such an experience of it !

有许多人活着的时候会买了许多价值高的保险,但是这些东西对我来说一点都不重要了,尤其是生命面临结束的那一刻 !
There are many people will buy a number of high-value insurance for their lives, but all these things are not important to me anymore, especially at that moment facing the end of life !

其实在生命遇到紧急求救的那一刻,根本不会再去想到什么保险或财务,在那一刻我只会想到生命是多么的宝贵,我是孩子们的生命,我希望天能给我机会活过来去做更多有意义的事。。。。。。非常感恩我真的活过来了 !(我的佛救了我回来。 )
In fact, at the moment of life in emergency to get help , won't think of what kind of insurance or financial anymore, at that moment I just think of how precious life is , I'm the life of  my children, I hope God will give me the opportunity to live up again to do more meaningful things . . .very grateful that I could live up again!
(My Buddha saved my life back. )

当生命还好时,真的要好好把握您的每一天,珍惜您自己和身边每个人的生命。。。别再尔虞我诈了 !
When life is still good there, really want to cherish your every day, cherish your own life and the people around you... don't intrigue anymore!

当任何身边的人有危险时,我们应舍身去救,因为要看到身边的人都好好活着。。。要看到他们的生命还存在!
When any of the people around us is  in danger, we should save his/her life , because want to see the people around are alive and to live well . . .want to see their lives still alive!



沒有留言:

張貼留言